Bunnik – Dam tot Dam – organiseren.

Bunniks mooiste is al een tijdje terug gelopen. Voor mij een 32.42 op de 6 km. Niet helemaal tevreden, al is het bijna 3" sneller als vorig jaar, maar had gehoopt dichter bij de 5"/km te zitten. Ontbeer de tempohardheid, maar dat gaat t.z.t. wel komen denk ik.

Overigens liepen Jort, die grag zijn pa voor wilde blijven, een mooie 30.23 als 13 jarige(die nauwelijks getraind heeft de afgelopen vakantieperiode). Caro kwam over de finish in 34" precies. Tom, zonder 1 hardlooptraining in de benen, finishte op de 2 kilometer in 10.36.

Zelfs Eva stond in de uitslagenlijst met een snelle tijd terwijl zij thuis op bed lag en haar startnummer ongebruikt bleef. Reactie van Racetimer die de registratie deed was dat er dan iemand anders met haar nummer gelopen zou hebben(?????)

Vooraf even met PR runner Gert die toen nog niet dacht een PR te lopen, gepraat en Petra en dit keer fotograferende John de Boer langs de kant zien staan.  Helaas hen niet meer gesproken omdat we aansluitend de jaarlijkse Amerikaanse Party hadden bij vrienden.  

Heb me de afgelopen periode een beetje gek laten maken door mijn 2 rennende collega`s. Zij willen graag de DtD met mij lopen. gelukkig was er via een bekende van Tiny aan een startnummer te komen. Het moet nog in de bus vallen, maar ik start zondag als "Bianca".

Er zijn momenten dat ik niet weet wanneer ik moet gaan trainen. Vraag me af hoe anderen dat allemaal organiseren?? Kom zelfs tijd tekort om regelmatig een blog te schrijven.

Hoe doen julie dat toch?? Werken, gezin, vragen tijd genoeg, maar zelfs met een fulltime baan op 4 dagen blijf ik het lastig vinden.

Ondertussen leg ik onder begeleiding van Tiny een stevige basis. Mijn trainingen gaan rustig zoals het hoort, slechts af en toe te hard…….

Duurlopen gaan over het algemeen met een gemiddelde HF die onder de 140 blijft. De duur gaat wat uitbreiden naar 90 minuten. Waar het allemaal toe kan/moet leiden weet ik nog niet eens. Eerst maar eens de DtD goed afronden. De eerste(psychologische??) pijntjes voel ik al. Zullen toch een beetje de zenuwen zijn denk ik. Misselijkheid en spugen na Schoorl liggen nog redelijk vers in het geheugen.  

8 thoughts on “Bunnik – Dam tot Dam – organiseren.

  1. Ik denk dat iedereen van ons, werkende-lopende-bloggende-gezinsleidende mensen al wel eens in acuut tijdsgebrek komt hoor. Maar hoe jij buiten deze bezigheden om het ook nog georganiseerd krijgt om van geslacht te veranderen, dàt is pas straf.
    Hoe het ook zij … Bianca, ik wens je alle succes toe in de DtD!

  2. Er is in elk geval een stijgende lijn, bovendien lijk je er weer lol in te hebben. Wat wil je nog meer? Gewoon doorgaan (zoals Tiny ook al schrijft)!

    Tijd? Ik heb tijd genoeg om te lopen, maar dan loop je weer tegen een ander probleem aan, namelijk dat je lijf ook hersteltijd nodig heeft. Avondje verplichte rust, terwijl ik tijd en zin in lopen heb! ;-(

    En zo hebben we allemaal wat. 🙂

  3. ben weer bijgelezen…. je bent pas een paar weekjes lekker aan het lopen.. dus nog geen wonderen verwachten… en het gaat toch al weer lekker als ik dat allemaal zo lees… succes verder met het leggen van de stevige basis

  4. Hey wijfie heel veel succes tijdens de DtD loop. En hoe ik alles organiseer met trainen. Meestal wanneer ik thuis kom ga ik meteen weg en eet daarna vaak alleen.
    Iedereen is daar inmiddels wel gewend aan. En op zondagmorgen in alle vroegte een lange duurloop. Gezin nog op bed, ik weg.
    Natuurlijk moet ik vaak schipperen met werk maar vind altijd wel een gaatje.

  5. joepiiiiiiiiiiiii ik voel me niet meer de enige die tijdsgbrek heeft !! leuk om een “soortgenoot” te hebben hihi 🙂 maar ik zie dat het hier super gaat en dat is het voornaamste toch dikke knuffel xxx

Geef een reactie

