Alive and kicking

Nou hè,hè. Na diverse mails richting web-log.nl eindelijk mijn inloggegevens weer voorradig. Kan weer inloggen en een berichtje plaatsen over wat er zoal is gedaan door mij.

Mijn vorige bericht dateert van januari. De Berlijn halve marathon gestart, maar na 8 km was het welletjes. Veel te warm, had al mijn flesjes al leeggedronken op dat punt dus besloten tot een DNF. Loopmaatje belandde in het ziekenhuis met uitdrogingsverschijnselen. Bij 16 km gewoon gestruikeld, niet fit meer. Andere loopvrienden liepen een verdienstelijke tijd. Chapeau voor Arnoud, Leonie, Floris en Amelie.

Daarna nog gestart in Leiden voor de halve aldaar. Duiveltje in mijn hoofd begon weer rond de 12 km te roepen dat ik op moest passen en langzamer moest gaan. Tot 18 km kunnen blijven lopen en toen weer een aantal wandel en rekpauzes waardoor eindtijd op 2.08 kwam. Nou ja 4 minuten "sneller"als mijn loop in Schoorl. Zal mentaal wat sterker moeten worden dus.

In de tussentijd ook nog mijn schoonmoeder overleden, een nieuwe baan aanvaard in het beste hartcentrtum van Nederland(http://www.antoniushartcentrum.nl/over_ons_centrum/?view=Standard ) , veel dingen opeens anders als ik gewend was en dat is dus ook weer wennen. Op m`n gemak door blijven trainen.

Toen zomervakantie, traditiegetrouw een periode dat ik niet/nauwelijks loop.

Berg beklimmen aan touwen, via ferrata, canyoning. Gave dingen om te doen met mijn zoons. Ikzelf nu in de lappenmand, want de hoge sprong tijdens het canyoningen bleek iets teveel voor mijn gestel. Binnenkort wacht een arthroscopie in de linker knie. Mijn meniscus is zeker stuk, over de kniebanden doet de orthopeed nog geen uitspraak. "Dat zien we wel als we binnen zijn", dan handelen we naar bevinden heeft hij aangegeven.

Rechtuit lopen op een gladde vloer gaat goed, maar zodra er wat oneffenheden zijn moet ik erg oppassen. In de 2 weken na de vakantie 4x mijn knie op slot geschoten. Alle reden dus om er wat aan te laten doen.

Zodra ik geopereerd ben dus ook weer tijd om bij te gaan lezen op al die blogs van al die lopers die ik, sommige wat meer als de andere, ken.

3 thoughts on “Alive and kicking

Geef een reactie

