GESLAAGD!!

Vlak voor Prison break, de enige tv serie die ik zo`n beetje volg, even het heugelijke nieuws melden dat Eva met vlag en wimpel is geslaagd en Mickey haar puppendiploma gehaald heeft. Dubbel feest dus.

Image Hosted by ImageShack.us

Vanmorgen nog even een duurloop gedaan. Pfffff, wat een vochtigheid en drukkende warmte.

Langzame km tijd maar er ging toch weer een ruime 10 km onder de zolen door. Overigens kwam ik vandaag tot de ontdekking dat ik nog rode veters mis in mijn schoenen, moet dus ook nog geregeld worden.

Vergeet niet naar loopvraag 3 te kijken, jullie mening telt zwaar(naast de inhoud van mijn portemonnee natuurlijk).

11 gedachten over “GESLAAGD!!

  1. Jaaaaaaaaaa!! Super goed. Van harte gefeliciteerd en nu lekker feesten en vakantie houden. Dat geldt niet voor Mickey, want die moet netjes luisteren en doen wat baasje en vrouwtje en kinderen zeggen!

  2. Superrrrrr! Gefeliciteerd hoor!
    Balen dat ik dat nu pas hoor over die rode veters: ik had pas 2 paar te vergeven.. en dat heb ik dus al gedaan. Ik vind het doel prima, maar vind ze overigens oerlelijk staan in m’n schoenen hoor. Heb ze laatst bij de Zwitserloot Dak Run ook gezien om de pols, in het haar, aan een tas. Denk dat ik dat ook maar doe, of ín m’n tas…hahaa!

Plaats een reactie